четвер, 20 серпня 2015 р.

Виконавчий документ на підприємстві


При цьому необхідно враховувати наступне:

1. Відповідно до вимог законодавства відрахування не можуть за загальним правилом більшими, аніж 20% від розмір заробітної плати (ст. 128 КЗпП України).

2.  Згідно з приписами ст. 43  ЗУ «Про виконавчі дії» розподіл стягнутих грошових сум здійснюється в такому порядку:
1) у першу чергу повертається авансовий внесок сторін та інших осіб на організацію та проведення виконавчих дій;
2) у другу чергу компенсуються витрати державної виконавчої служби, пов'язані з організацією та проведенням виконавчих дій, не покриті авансовим внеском сторін та інших осіб;
3) у третю чергу задовольняються вимоги стягувача та стягується виконавчий збір у розмірі 10 відсотків фактично стягнутої суми;
4) у четверту чергу стягуються штрафи, накладені державним виконавцем відповідно до вимог цього Закону.



Тривалість відпустки для осіб, які здобувають другу вищу освіту



Статтею 15 ЗУ «Про відпустки» тривалість додаткових оплачуваних відпусток працівникам, які здобувають другу (наступну) вищу освіту за заочною (вечірньою) формою навчання у навчальних закладах післядипломної освіти та вищих навчальних закладах, що мають у своєму підпорядкуванні підрозділи післядипломної освіти, визначається як для осіб, які навчаються на третьому і наступних курсах вищого навчального закладу відповідного рівня акредитації.


Хто може перевіряти ліцензійність програмного забезпечення?



Право здійснювати перевірки ліцензійного ПЗ та складати Акти/Протоколи про порушення у сфері інтелектуальної власності мають:

1. Інспектори з питань інтелектуальної власності вправі накладати адміністративні стягнення – штраф в розмірі 170 грн.  – 3400 грн. з конфіскацією обладнання, що стало предметом правопорушення (ст. 51-2 КпАП України), проте конфіскація можлива лише на підставі судового рішення. Вилучати під час перевірок інспектори не уповноважені обладнання.

понеділок, 17 серпня 2015 р.

Надання частини щорічної основної відпустки лише на вихідні дні



Поміж іншого існують варіанти надання частини щорічної основної відпустки лише на вихідні дні. Деякі роботодавці роблять це для того, звісно, якщо працівник не проти, з метою виплати працівникові відпускних, оскільки є приписи в ЗУ "Про відпустки", що компенсації за невикористані відпустки виплачуються лише при звільненні (ст. 24).

У законодавстві немає прямої заборони на надання відпустки виключно по вихідних днях, але при цьому слід пам'ятати, що розмір відпустки основної непереривної має бути не менше 14 днів.

У ревізорів можуть виникнути "сумніви" щодо такої схеми надання відпусток. 






#трудові_спори, #податковий_адвокат, #оскарження_звільнення, #господарські_спори, #стягнення_заборгованості, #стягнення_інфляційних, #житловиселення, #АБвласоваВектор, #сімейніспори, #АдвокатськебюроВектор, #familylaw, #аліменти, #податковий_адвокат, #АБвласоваВектор, #фіктивне_підприємство, #фіктивність,  #порушення_постачальником_податкового_законодавства,



четвер, 13 серпня 2015 р.

Адміністративна відповідальність за порушення правил дорожнього руху

| Правова допомога |  ЮК "Крапка" | Судовий захист |


Думаю, знадобиться кожному автомобілісту в якості пам'ятки, таблиця зі штрафами та видами порушень (див. нижче).
І ще рекомендація - возіть кодекс про адміністративні правопорушення,  і нехай інспектори показують статтю, яку було порушено.

Права можуть взяти та не віддавати лише за правопорушення, які передбачають позбавлення права керування, така санкція повинна бути зазначена у відповідній статті кодексу, яку Вам інкримінують, але при цьому оформляються тимчасові права.

середу, 12 серпня 2015 р.

Щодо відповідальності за невчасну реєстрацію ПДВ-накладних в реєстрі.




Штрафи за нереєстрацію ПДВ-накладних на застосовуються відносно ПДВ-накладних складених до 1 жовтня.

Обов'язки по реєстрації коригування можуть лежати як на постачальнику, так і покупцеві.



1. З 1 лютого 2015 року в Реєстрі ПДВ накладних реєструють усі ПДВ-накладні без обмежень будь-якою сумою.

2. За невчасну реєстрацію ПДВ-накладних передбачені штрафні санкції (від  до 10 до 50% в залежності від кількості прострочення, більше 15, до 30, до 60, до 180 днів, більше 180 днів):


Ст. 120-1 ПК України:
Порушення платниками податку на додану вартість граничних термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям - платникам податку на додану вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН), встановлених ст. 201 ПКУ, тягнуть за собою накладення на платників податку на додану вартість, на яких відповідно до вимог статей 192 та 201 ПКУ покладено обов'язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:

10 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів;
20 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
30 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
40 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації на 61 і більше календарних днів.

Пунктом 120 прим. 1.2 ст. 120 прим. 1 ПКУ визначено, що відсутність з вини платника реєстрації податкової накладної, що підлягає наданню покупцю - платнику податку на додану вартість, та розрахунку коригування до такої податкової накладної в ЄРПН протягом 180 календарних днів з дати їх складання тягне за собою накладення на платників податку на додану вартість, на яких відповідно до вимог статей 192 та 201 ПКУ покладено обов'язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі 50 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податковій накладній / розрахунку коригування.

Працівники-переселенці – ризик чи спасіння для роботодавця?


Чинним законодавством на роботодавця не покладається обов’язку забезпечити житлом саме конкретного працівника-переселенця.

Крім того з березня-квітня 2015 року передбачена

(1) компенсація витрат роботодавця на оплату праці (але не вище середнього рівня заробітної плати, що склався у відповідному регіоні за минулий місяць) за працевлаштування зареєстрованих безробітних з числа внутрішньо переміщених осіб на умовах строкових трудових договорів тривалістю не більше шести календарних місяців, за умови збереження гарантій зайнятості такої особи протягом періоду, що перевищує тривалість виплати у два рази (ЗУ «Про зайнятість населення»),

(2) компенсація витрат роботодавця, який працевлаштовує зареєстрованих безробітних з числа внутрішньо переміщених осіб строком не менше ніж на дванадцять календарних місяців, на перепідготовку та підвищення кваліфікації таких осіб. Сума компенсації встановлюється в межах вартості навчання з перепідготовки та підвищення кваліфікації, але не може перевищувати десятикратний розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого законом на дату здійснення роботодавцем такої оплати.