2024
На момент звернення до @eugenevlasovlawyer у клієнта не приймали таблицю даних платника та регулярно блокувалися податкові накладні з кодом УКТЗЕД.
Під час дослідження та вивчення бізнес процесів були виявлені найбільш проблемні моменти в роботі фізичної особи- підприємця. За результатами чого, підготовлені рекомендації, а також підготовлені пояснення для розблокування податкової накладної, складеної за фактом постачання та виконання ремонтних робіт. Серед труднощів було те, що ФОП використовував свої інструменти та обладнання, транспорт, проте належним чином він не був оформлений, у зв’язку з чим у податкової виникали сумніви стосовно ресурсів у такого ФОП для будівельних робіт.
Після опрацювання документів платника податків, податкова надіслала повідомлення про потребу в додаткових поясненнях. Своєю чергою, разом з клієнтом підготували детальні роз’яснення щодо виконання робіт саме в заявлених у податкові накладній обсягах.
Зрештою, податкова, вивчивши пояснення та додаткові пояснення, прийняла рішення про реєстрацію податкової накладної.
Сума «розблокованого» ПДВ для клієнта – 50 тис. грн., окрім цього це дозволило далі співпрацювати на об’єкті та перейти до наступного етапу фінансування та виконання робіт.
Якщо маєте проблеми з постійними блокування податкових накладних, чи не приймають таблицю даних платника, просимо звертатися до @eugenevlasovlawyer.
січень 2024
Підприємство, що спеціалізується на вирощуванні грибів, звернулося до податкового адвоката для підготовки скарг на заблоковані податкові накладні.
Отож був проведений експрес аналіз причин відхилення позиції клієнта на стадії подачі пояснень; а також надані рекомендації для підсилення позиції в ДПС України, які клієнт дотримався та виконав.
За результатами розгляду скарг, усі 7 податкових накладних були зареєстровані, ДПС України скасувало рішення регіональної комісії.
Радимо завжди проходити стадію досудового оскарження, оскільки це заощадить кошти та час, адже судові процедури, на жаль, доволі тривалі та виснажливі та платників податків.
Якщо маєте проблему із застосуванням пункту 1 критеріїв ризиковості, і через це
Вам заблокували податкову накладну – просимо звертатися до @eugenevlasovlawyer.
лютий 2024
Клієнт, фізична особа-підприємець, постачав обладнання для басейнів, лазень, джакузі, монтував та ремонтував безпосередньо на об’єктах замовників.
Таким чином, у структурі послуги були й товари. Труднощі в прийманні таблиці даних полягали в тому, що особисте майно підприємця використовувалося в його діяльності, а тому існувала нагальна проблема в правильному оформленні цього майна. Було проаналізовано наявність активів, на які звертає увагу податкова під час подібних операцій, підготовлені рекомендації, які клієнт врахував.
Зрештою разом із заповненою таблицею даних за наданим зразком були подані детальні пояснення щодо специфіки роботи платника податків.
За результатами розгляду пояснень та таблиці, комісія регіонального рівня прийняла рішення про врахування таблиці даних.
Врахування таблиці даних платника майже повністю виключає блокування з конкретним кодом УКТЗЕД товару/послуги, окрім цього якщо блокували податкові накладні раніше, то завдяки прийнятій таблиці даних, ці податкові можуть бути автоматично зареєстровані.
Якщо Ви маєте подібні проблеми, обмірковуєте варіанти для розблокування, приймання таблиці даних чи виведення з ризикових – то просимо звертатися до @eugenevlasovlawyer.
січень 2024
Хочемо гарних новин, швидких перемог на фронті. Роль стороннього споглядача нас цілком влаштовує. Коли той контрнаступ? Коли успіх?
Натомість маємо: контрнаступ тривав менше ніж розглядалася апеляція клієнта на ухвалу (7 місяців). І це ще проміжний етап, тобто попереду ще + 8 місяців слухань по суті.
Суть банальна: подали позов на розблокування 7 податкових накладних, суддя першої інстанції вгледів порушення правил об’єднання, як наслідок – повернув позов. На що ми подали апеляційну скаргу, бо процесуально це не правильно. І я би назвав це суддівським невіглаством.
Впевнений, що суддя/суддиха про це знала, однак колосальна перевантаженість, лінь та недолугість взяли гору – і питання правильності, неправильності не так гостро стояло для неї.
Отож виходить, що бідолашні три судді апеляції + купа їхніх помічників була задіяна в розгляді нашої скарги на ухвалу аж 7 місяців. Звісно, не тільки наша справа була в роботі на «судовому» «фронті». Слава Здоровому глузду, нашу скаргу задовільнили.
Насправді, згаяти 7 місяців на вирішення доволі нескладного процесуального питання – це занадто дорого для всіх нас.
Але епічним було те, що в постанові апеляції було зазначено: заявлені вимоги пов’язані між собою …, а також спрямовані на настання наслідків, які передбачають здійснення ПЕРЕРАХУНКУ ПЕНСІЇ ПОЗИВАЧУ.
Приємно, що просили розблокувати накладні, однак отримали ПЕРЕРАХУНОК ПЕНСІЇ.
Клієнти час від час запитують чи можна об’єднувати в одному позові кілька заблокованих податкових накладних? Закон це не забороняє, але суддівська голова – то темний ліс, в якому живе чимало тарганів і ризик повернень існує.
Маємо, що замість того, аби змінювати та змінюватися тут, ми хочемо/вимагаємо від наших оборонців звитяг там.
***
Зараз трохи змінилися підходи в розблокуванні податкових накладних, бо останнім
часом вносилися зміни до порядку блокування, тому те, що працювало вчора, може
не працювати сьогодні. Якщо треба розблокувати в досудовому/судовому порядку –
просимо звертатися до @eugenevlasovlawyer.
січень 2024
Клієнтів вряди-годи цікавить запитання: як довго розглядають судові справи про розблокування накладних? Загалом, зрозуміло, окрім працелюбності самого судді, це залежить і від регіону суду.
Наприклад, для Києва та Київської області – 4 місяці, це надзвичайно швидко, як було у нас. Причина – єдиний суд розглядає справи свого регіону, а на додачу за м. Київ замість ліквідованого Окружного адміністративного м. Києва.
Для розуміння, в цьому ліквідованому суді перебувало в провадженні 304 тис. справ! І всі ці справи в процесі передачі до цього єдиного суду на м. Київ та область. Читав, що ці всі справи будуть передаватися аж до 2031 року, зважаючи на поточні ресурси суду.
Отож справа мого клієнта розглядалася з квітня 2023 року, при тому, що позов лежав в канцелярії на реєстрації з січня 2023 року, тобто 3 місяці.
Якби ми надіслали поштою, то зареєстрували би позов лише через 9 місяців, бо реєстрація таких позовів йде із затримкою приблизно 6-7 місяців + додайте 2 місяці на відкриття провадження.
Після серпня того року і до січня цього справа розглядалася в апеляції, а це ще + майже 5 місяців.
Предметом оскарження було блокування двох податкових накладних на суму операцій приблизно 1,7 млн. грн. для сільськогосподарських підприємств.
Клієнт займається оптовим продажем підакцизних товарів.
Найпершою причиною була ризиковість клієнта, потім уже на досудовій стадії з’явилася інша класична підстава: не достатній пакет документів.
Ми, своєю чергою, як водиться: підготували пакет документів для розблокування та подали його до суду, який повністю задовольнив наші позовні вимоги попри всі негаразди з ризиковістю.
Який саме пакет документів був? То це уже у кожного своя історія.
2023
У листопаді 2023 року допомогли розблокувати три податкові накладні для підприємства, яке спеціалізується на продажу засобів захисту від комах, гризунів.
Блокування відбулося з класичної підстави – застосування критерію 1: невідповідність обсягів придбання обсягам постачання.
Найбільша проблема полягала в обґрунтуванні мінімальної націнки на товар, який поставлявся компаніями однієї бізнес групи.
Попередньо підготували поради щодо подачі податкової звітності аби підвищити шанси для реєстрації податкових накладних саме на досудовій стадії, аби заощадити час та кошти на судових процедурах.
Підготували письмові пояснення з огляду на проведену роботу та допомогли скласти повний та достатній пакет документів для розблокування.
Попри те, що клієнт має прозорі та чіткі бізнес процеси, проте у податкової виникли певні сумніви, які вдалося розвіяти лише належним документальним оформленням господарських операцій.
На жаль, навіть добросовісні платники податків не застраховані від зазіхань податкової служби.
У результаті роботи з клієнтом домоглися загалом прийняття таблиці даних платника та розблокування податкових накладних.
Досудове вирішення спору дозволило клієнту заощадити 8 місяців на суд першої інстанції.
Загалом труднощі були в тому, що в останні два роки в будівельній компанії крім директора, який був засновником, нікого не було. Більше того, директор не отримував зарплати, правда, мав основне місце роботи у іншого роботодавця.
По суті, підприємство виживало за рахунок окремих одиничних замовлень упродовж року.
Відповідно про виконання показників податкового навантаження годі було й казати.
На об’єкті замовника, для якого й були заблоковані накладні, підприємство виконувало ремонтні роботи, однак усе передало на субпідряд із зрозумілих причин.
Що ми серед іншого зробили?
1. Почали сплачувати хоча б мінімальну заробітну плату директору.
2. Проаналізували, що з основних засобів можна було показати по 20-ОПП та подали 20-ОПП.
3. Пішли шляхом подачі таблиці даних, бо блокування відбувалося по критерію 1.
Отримавши певні натяки від податкової, стало зрозуміло куди рухатися далі.
4. Підготували та розписали в деталях у кого замовляли, що виконували, яке зростання активу відбувалося.
5. Підсвітили деякі аспекти роботи підприємства, на які податкова завжди звертає увагу, тим більше в умовах тотального безгрошів’я в державі.
Отож отримали рішення про реєстрацію, роботу підприємства вдалося розблокувати, окрім цього ми підготували клієнту на майбутнє рекомендації аби не знову не потрапити на контроль податкової.
Перша, самостійна спроба, у Клієнта виявилася невдалою, після чого він звернувся до нас.
Ми провели експрес аналіз бізнес процесів Клієнта, виявили ключові показники, на які звертає увагу податкова. Підготували рекомендації аби поліпшити ці моменти.
За результатами проведеної спільної робити з Клієнтом, податковий адвокат склав письмові поясненням з деталізацією основних бізнес процесів платника податків.
ГУ ДПС у м. Києві розглянуло подані документи платника податків та прийняло рішення про виведення з ризикових.
Якщо стикнулися зі схожою проблемою, чи маєте запитання: Як уникнути потрапляння в список ризикових платників податків?, - просимо звертатися до @eugenevlasovlawyer.
Немає коментарів:
Дописати коментар