неділя, 16 липня 2017 р.

Переведення дач у житловий фонд: чергові зміни

На даний час діє Постанова КМУ від 29.04.2015 року за № 320 «Порядок переведення дачних і садових будинків, що відповідають державним будівельним нормам, у жилі будинки».
Так, для переведення дачного чи садового будинку в жилий будинок громадянин, який є його власником, або уповноважена ним особа (далі - власник) подає до виконавчого органу сільської (селищної, міської) ради (сільського голови, якщо немає виконкому) такі документи заяву про переведення, копію правовстановлюючого документу на будівлю, письмову згоду співвласників, звіт про проведення технічного  огляду. Натомість для переведення дачних будинків, збудованих до  5 серпня 1992 року, слід ці будинки зареєструвати, а вже потім подавати документи для переведення в житло.


Так, для державної реєстрації права власності на індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки, господарські (присадибні) будівлі і споруди, прибудови до них, що закінчені будівництвом до 5 серпня 1992 р., подаються:
1) технічний паспорт на об'єкт нерухомого майна;
2) документ, що підтверджує присвоєння об'єкту нерухомого майна адреси.
Документ, що підтверджує присвоєння об'єкту нерухомого майна адреси, не вимагається у разі, коли державна реєстрація права власності проводиться на індивідуальний (садибний) житловий будинок, садовий, дачний будинок, збудований на земельній ділянці, право власності на яку зареєстровано в Державному реєстрі прав. У такому разі заявник в поданій заяві обов'язково зазначає відомості про кадастровий номер відповідної земельної ділянки.
Слід зазначити, що відносно дачних будинків, які збудовані до 5 серпня 1992 року, щодо яких здійснювався по господарський облік, то подаються для державної реєстрації такі документи:
1) документ, що посвідчує речове право на земельну ділянку, на якій розташований об'єкт нерухомого майна, у тому числі рішення відповідної ради про передачу (надання) земельної ділянки в користування або власність чи відомості про передачу (надання) земельної ділянки в користування або власність з погосподарської книги;
2) виписка з погосподарської книги, надана виконавчим органом сільської ради (якщо такий орган не створений, - сільським головою), селищної, міської ради або відповідною архівною установою.
Загалом, на даний час переведення здійснюється органами місцевого самоврядування на безоплатній основі впродовж одного місяця з моменту подачі документів. Відповідне рішення про переведення будинку в житло, направляється впродовж трьох днів
Постанова КМУ від 14.06.2017 року № 420  «Про внесення змін у додаток 2 до Порядку переведення дачних і садових будинків, що відповідають державним будівельним нормам, у жилі будинки», якою вносяться деякі зміни до Порядку переведення ще не опублікована, а отже ще не набула законної сили.
Нововведення стосуються приведення форми звіту про технічний стан дачного, садового будинку до оновлених будівельних норм та суттєво не вплинуть в процес переведення в житло дачних будинків, оскільки масовості в переведенні в житло немає.




#трудові_спори, #податковий_адвокат, #оскарження_звільнення, #господарські_спори, #стягнення_заборгованості, #стягнення_інфляційних, #житловиселення, #АБвласоваВектор, #сімейніспори, #АдвокатськебюроВектор, #familylaw, #аліменти, #податковий_адвокат, #АБвласоваВектор, #фіктивне_підприємство, #фіктивність,  #порушення_постачальником_податкового_законодавства,

Немає коментарів: