неділю, 11 лютого 2024 р.

ПІДСУМКИ 2023 РОКУ. Скільки я сплатив податків за рік?

 ---/---


[ Податковий адвокат | Спори з податковою | Податкова консультація  | Розблокування податкових накладних | Виведення з ризикових | Приймання таблиці даних платника податків ]

 
---/---
 

податковий адвокат, юрист з податків, суд з податковою, вивести з ризикових
податковий адвокат, податкова консультація, супровід податкових перевірок, розблокувати накладну


Вже лютий 2024 року, і наче не час для планування та підбиття підсумків за минулий рік, проте ніхто не скасовував обов’язку подавати податкову звітність за минулий рік та закривати фінансовий 2023 рік.
Спливають останні дні для її подачі у більшості платників податків.

Отож і я проглядаючи цифри доходів та сплачених податків, зацікавився скільки податків заплатив за 2023 рік.

Зазвичай, адвокати та юристи хизуються своїми досягненнями в розрізі: скільки коштів зберегли своїм клієнтам, скільки вдалося стягнути.

Знаю, в різноманітних рейтингах у юридичній спільноті серед показників успішності юридичних радників важливим є загальний дохід юридичної компанії загалом, або на кожного юриста, зокрема.

Я пішов дещо іншим шляхом: скільки я сплатив податків. Бо доходи можна отримувати чималеньки, а ось податки сплачувати – то це вже питання.

Отож за минулий рік я отримував зарплату та дивіденди, тому податок з доходів фізичних осіб та військовий збір я об’єднав. У будь-якому разі вирахувати мій дохід вам не вдасться 😊

Отже маю сплаченого за рік:

ЄСВ 15 600 грн.,

ПДФО + Військовий збір – 93 200 грн.,

Єдиний податок – 26 000 грн.

Загальна кількість сплачених податків та зборів – 134 800 грн., а це в середньому 11 000 грн. за місяць.

Середня пенсія в Україні в 2023 році десь дорівнювала 4 700 грн., тобто я утримував минулого року 2,3 пенсіонера.

Того року я звертався до податкових, щоб вирахувати середню зарплату столичних та обласних податківців, так ось середня зарплата у них становить 17 тис., тобто виходить, що 64% зарплати податківця – це мої податки 😊

Які плани на 2024 рік? Заплатити більше податків, але розумно. А також донатити, донатити нашим оборонцям – фондам, знайомим, близьким, адже ніхто крім нас не наведе лад тут і на фронті.

Дякую своїм клієнта, які борються та виживають, не втрачаючи надії та довіряють @eugenevlasovlawyer.  
 
 
****

Маєте запитання? 

 
 
**** 
 
 
****   


 

#АдвокатПодатки #ПодатковийЮрист #ПодатковийАдвокат #Податки #ЗменшитиШтраф #КамеральнаПеревірка #ПодатковіСпори #ПодатковаПеревірка #СпоризПодатковою #ПодатковаКонсультація #РозблокуватиНакладну #РеєстраціяПодаткової #ШтрафПодаткової #ПодатковийАдвокатКиїв #ПодатковіПоради #ПодатковийРадник #ПорадиПодатковогоАдвоката #СкасуватиШтраф #ПодаткиФОП #КонсультаціяПодатки #ЄдинийПодаток #ОплатаПодатків  #ПодатковіНакладні #ПодатковіПорушення #НесвоєчаснаРеєстраціяНакладних

 

 

Немає коментарів: